Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag

Så var det dags för mig att lägga ut mina bilder till veckans FotoTriss som har ämnet: Så här ser det ut där jag är idag.

Bilderna är tagna idag i skogsdungen på vår baksida. Tänk att Liljekonvaljerna har kommit så långt redan.

Länkar till de andra som också FotoTrissar hittar du HÄR.

v19-1

v19-2

v19-3

blue-sign

7 tankar på “Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag

  1. Helena Wile´n

    Jag älskar liljekonvaljer. Doftar underbart och är så vackra.

    Gillade din kommentar….hahaha. Nä nån dag ska väl gå ganska bra,hehe

  2. Nilla

    Åh, vilka härliga bilder. Liljekonvaljer som är så vackra. Sista bilden blir favorit hos mig.
    Ha en bra vecka.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.