Veckans FotoTriss: Fåglar

Temat för veckans FotoTriss är Fåglar. Normalt har vi en himla massa fåglar runt omkring här typ Skator, Ringduvor, Sparvar m.fl. men sedan i söndags har de hållit sig borta. Inte en fågel inom fotohåll. Så jag fick gå till bildarkivet och leta fågelbilder. Jag hittade några från i somras när vi var på Kolmården.

V20-1

V20-2

V20-3

blue-sign

4 tankar på “Veckans FotoTriss: Fåglar

  1. Alexis

    Hej hej… Nu är gräset fint och ogräs som växer mellan rosorna är utryckt… så jag är så nöjd av min insatts idag…hehe….

    Adressen till att du vill se Eurovison är :

    http://www.eurovision.tv

    Ha en skön afton.
    kram kram

  2. Alexis

    åhh… falk och örnar är mina favoria… De är så stolta djur och eleganta.
    Hoppas helgen vart bra och att veckan börjat fint… Här är det lugnt och stilla… jobbat men idag är jag ledig och så är det mulet. tråkigt nog…..
    Ha en fin dag.
    kram kram

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.