Veckans FotoTriss: Svart och vitt

Veckans FotoTriss-tema är svart och vitt eller svart/vitt. Jag har funderat på om jag skulle leta svarta och vita prylar här hemma eller köra på svart/vitt. Eftersom jag anser att man inte alltid behöver välja så valde jag båda.

V24-1

Jag tog en bild på en röd ros och gjorde en svart/vit bild av den. Sen ökade jag kontrasten ordentligt.

V24-2

Ett vitt Wii-spel och ett svart Play Station 3. Båda tillhör sonen.

V24-3

En ljusstump i en smidesljusstake. Ljusstaken kallas Stumpastake och kommer från Österby Bruk.

Bibbi-sign-3

5 tankar på “Veckans FotoTriss: Svart och vitt

  1. Lelin

    Tack för besöket och kommentaren hos mig. Jag gillade din sista bild… och stumpastake var ju hur gulligt namn som helst på en ljusstake 🙂

  2. Ingrid

    Hejsan och tack för kommentaren hos mig!

    Du är bra duktig som surfat runt till så många. Jag är inte riktigt lika ambitiös, jag brukar försöka tar mig till en 10-12 st och försöker välja olika bloggar varje gång, plus att jag givetvis gör återbesök hos dem som kommenterar hos mig.

    Den ros gillar jag verkligen!
    Ha en fin dag! /Ingrid

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.