Tårta, kakor, bullar och en humla

I dag var det dags för födelsedagsfika. Min far och min bror med familj kom upp och hälsade på i det underbara vädret. Kanske lite väl fuktvarmt ett tag men det kan jag stå ut med. Det blev mer choklad och presenter till mig. Tackar och bockar igen.

Dottern har ju jobbat stenhårt hela veckan med att baka till i dag och nu var det dags att bjuda på allt gottis. Mycket uppskattat.

En närbild på tårtans översida.

Och till sist tycker jag att vi fortsätter följetongen med bilder på humlor.

En reaktion på “Tårta, kakor, bullar och en humla

  1. Kan tala om att födelsedagsbordets godsaker ser absolut helt underbart ut! Duktig din dotter är. Bilderna är fantastiska!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

