Första dagen

Första dagen på jobbet efter semestern. Det var INTE roligt imorse när klockan satte igång sitt vidriga pipande. Men jag gick upp ändå.

På jobbet väntade, precis som jag förutsade igår, en stoooor hög med post innehållande fakturor som jag ska ta hand om.

090803-1

Detta är högen med fakturor efter det att jag ankomststämplat alla och ska börja skriva projektnummer på dem.

Så nu vet ni vad jag roade mig med på jobbet idag. Efter hemkomsten ägnade jag en timme åt min fars trädgård. Jag har varit lite slarvig med det eftersom vi har hållit på här hemma med storröjning m.m. Nu är jag så vansinnigt trött så jag tror att jag ska krypa upp för trappan mot badrum och en date med kudden.

/Bibbi

3 thoughts on “Första dagen

  1. sekreterare

    Hej Bibbi, jag vet hur det känns när den där högen med papper som ingen annan kan göra något åt ligger på bordet när man glad i hågen kommer tillbaka efter sin ledighet. Snabbt är man tillbaka i arbets”mode” och man undrar vad som hände med semestern. Dela gärna med dig av dina erfarenheter på Sekreterarbloggen.se

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

