Snökaos

Sitter på jobbet och undrar hur jag ska ta mig hem. All busstrafik är indragen och det är med buss jag tar mig till och från jobbet. Hit kom jag om än lite försenad men hur i hela friden ska jag ta mig hem? Att gå är inget alternativ eftersom det är åt helskotta för långt att gå, jag är sjuk samt noll snöröjning. Jag funderar allvarligt på att överfalla någon av min arbetskamrater och övertala dem om att om de vill bli av med mig idag så får de lov att skjutsa mig till närmaste tågstation. Tågen rullar trots allt.

Återkommer med rapport senare.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

