Stööööön!

Det här med att gå upp tidigt efter en lång ledighet är skitjobbigt. Imorse när jag klev upp var det under 10 minusgrader ute och resten av familjen låg i sina varma, sköna sängar och sov när jag gick. Väl på jobbet så väntade en himla massa post samt in- och utbetalningar på att behandlas. Det där med att vara ledig får man betala för när man kommer tillbaka. Ja, ja, men det får man ta. Men nu är jag så förbaskat trött så jag skulle kunna ställa mig i en hörna och sova. Men jag har bestämt mig för att försöka hålla mig vaken ett par timmar till. Canal+ visar matchen Modo-Brynäs och jag tänker titta på den, förhoppningsvis utan att somna mitt i matchen.

Nu får det vara nog skrivet. Hjärnan har stängt av sig helt. Återkommer när strömbrytaren står till igen.

One thought on “Stööööön!

  1. Vicke

    jag börjar på torsdag och då kommer det att vara full fart på barnen, nu när dom har vart borta från varandra så länge

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

