+15 grader

+15 grader. Så ”varmt” var det på jobbet när jag kom. Vår sparsamme hyresvärd har fortfarande inte fått någon att komma och fylla på oljan än så värmefläktarna har fått stå på idag också. Gosigt att jobba i den temperaturen – NOT!! Ja, ja, jag har sovit lite bättre inatt i alla fall så jag är inte så där okristligt trött idag. Men jag kommer nog att gå och lägga mig tidigt ändå för trött är jag. I övrigt har jag inte mycket att rapportera.

UPDATE: 2 timmar senare är jag totalt slut. Dålig sömn kan inte vara bra.

2 thoughts on “+15 grader

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

