Nu har jag gjort det!

Nu har jag gjort det! Jag hittade en sida på nätet med dem och jag kunde inte motstå. Det var rea och priset var såååå bra även med frakten så nu har jag beställt mig ett par UGG Bailey Button Boots.

Klicka på bilden så kommer du till denna underbara sida med mycket bra priser.

Annars är det fortfarande vinter ute. Tyvärr ingen större skillnad från igår. Jobbat har jag också gjort en stor del av dagen. Den senare delen av dagen tillbringade jag och ungarna hos min far som bjöd sin älskade dotter på en Irish Coffee. Den värmde gott kan jag meddela.

Jag måste få fråga er om en sak som jag har specialstuderat sedan det blev kallt i vår stad. Har majoriteten av våra ungdomar blivit lobotomerade? Största delen av dessa lobotomerade ungar tillhör dessutom den manliga delen av befolkningen. Vad jag pratar om? Jo, alla dessa ungar med gympadojjor eller sneakers på fötterna utomhus när det är minus 10 grader, naturligtvis. Finns det någon statistik på hur många av dessa som har förfrusit tårna i vinter? Jag ser hellre ut som än tönt än att vara en brukar maken säga när diskussionen om varma kläder kommer på tal. Och jag håller i och för sig med honom men när det faktiskt finns snygga OCH varma skor, stövlar och kläder så behöver man ju inte kompromissa med utseendet.

Nej, nu är det dags för fredagsmys, d.v.s. somna i soffan–som-vanligt-mys. Fast först ska jag göra snabbrunda hos er andra.

UPDATE: Min bank godkände inte min betalning till stället som jag länkade till förut så nu har jag beställt stövlarna på ett annat ställe – http://www.ukuggstore.net/. Där funkade det hur bra som helst. Så jag länkar om bilden.

5 thoughts on “Nu har jag gjort det!

  1. Peggy

    Tack för tipset !! där fanns ju en massa fint till helt ok priser 🙂 livsfarligt för mig som gärna klickar 🙂
    Ha en fin helg !
    Kram!

  2. MissyElliot

    Nåt mysko är det med dem som går i gympadojor i detta vinterväder. Jag har fått ta två allvarliga samtal med föräldrar som skickat sina 8-åringar till skolan i sina gympaskor, tvots massa minusgrader och en halv meter snö!
    Obegripligt för mig…

    Hoppas att du får en mysig lördag i kylan…
    kramiz

  3. Mira

    Skorna var snygga!! Jag hade då inte tackat nej till dem.

    Lobotomerade ungdomar. Japp. Jag har ett par här hemma. Mellansonen vill inte ens ha jacka!!!!!!!

    Ha en underbar afton. Eller vänta nu… hoppas du sover gott.

    Kramelikram

  4. Janne Hood

    Hej Bibbi,
    trevlig helg själv och – detta med kyla. Sonen är alltid klädd både smart och bra, men det finns många dåligt klädda unga. Sett tjejer med leggings modell tunna, öppna jackor med blusen synlig – i minus tio. Ja, fåfängan och ideal är yttre påverkan – men hoppas det blir varmare snart 😉 Kraaam, Hooden

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

