Det gör ont

Jag har nageltrång på min högra stortå och det gör ONT!!! Inatt var jag tvungen att parera hela tiden så att tån låg utanför täcket eftersom bara att snudda vid tån gjorde så hysteriskt ont. På förmiddagen så pressade jag ner min svullna fot i ett par skor för maken och jag skulle iväg och hämta ut hans nya glasögon samt den vanliga veckohandlingen. Det gick inte fort om man uttrycker sig vänligt. Eller snarare, JAG gick inte så fort. Väl hemma så satt jag med fötterna i ljummet vatten med fotsalt i över en halvtimme. Då hade jag mjukat upp eländet en hel del och sen var det bara att gräva ut skiten. Det gjorde ännu ONDARE!!!! Nu har jag en kompress med alsolsprit på och, jag vet inte om det är inbillning men, jag tycker att det känns bättre.

Till middag har jag nu intagit Afrikansk fläskfilé med ris. Väldigt gott. Och på TVn rullar Titanic. Dags för en liten bloggpromenad.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

