Rengjord

Jaha, mina vänner, så var det söndag kväll igen och jag sitter i soffan och ren och fin. Söndag är den dag i veckan som jag tvättar håret. Resten av veckan blir det bara tvagning av resten av kroppen. Det är ganska bekvämt att slippa tvätta håret varje eller varannan dag som jag vet att många andra gör. I mitt fall skulle det ta alldeles för lång tid eftersom mitt hår tar 5-6 timmar att torka. Nej, jag fönar inte mitt hår utan låter det torka naturligt.

Min tå känns mycket bättre nu. Var ganska svullen imorse men efter att ha lättat på trycket lite (öppnat och klämt ut en massa var) så har det gett med sig under dagen. Jag kanske till och med får på mig ett par skor imorgon. Det kommer att uppskattas av mina arbetskamrater då det är dags att göra lönerna. Jag har hjälpt min far att föra över bilder från sin digitalkamera och en del av mina bilder till hans digitala fotoram. Kom då på att jag borde föra över förra årets bilder till vår digitala fotoram. Men det får jag ta en annan dag då jag fullkomligt struntar i det just nu.

Jag har redan varit på bloggpromenad hos min lista och dessutom tittat in till en hel massa Fototrissare. Ska ta mig en tur till en del av alla som håller på med 365 Foton 2010. Länk till både Fototriss och 365 Foton 2010 hittar ni i kolumnen bredvid.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

