Kreativ Blogger

Idag måste vara min lyckodag. Jag har fått ovanstående bloggpris med ingående liten utmaning av två av mina söta favoritbloggisar. Ett STORT TACK till er båda – Alexis och Robin Hood.

Med denna award kommer ansvar. Ansvaret att göra vad som krävs för att få behålla denna award.

– Lägga in awarden på sin blogg
– Länka till den man fått den av
– Berätta sju saker om sig själv
– Välj sju bloggar att skicka den till
– Länka till dessa bloggare
– Lägg en kommentar i deras blogg om att dom har fått en award

Så var det det här med sju saker om sig själv. Hmmmmmm, vad finns det som ni inte redan vet om mig?

  1. Sextiotalist – född någon gång mellan 1960-69
  2. Hatade skolan och då särskilt klass 7-9
  3. Jag bet på naglarna till jag gick ut nian
  4. Är hyfsad på Dart – jag har skaffat egna tunga pilar
  5. Gillar att fiska
  6. Gillar att skjuta med luftgevär
  7. Gillar att titta på Cops på TV

Så var det den lilla detaljen med vem man ska skicka vidare utmärkelsen/utmaningen till. Svårt när det bara är sju man ska välja. Alexis och Robin Hood har den redan så då slipper jag välja dem. Men okej, jag väljer dessa sju:

  1. Catta
  2. Mira
  3. Fibromorsan (när du orkar)
  4. Hontass
  5. Cim
  6. Peggygirl
  7. MissyElliot

Det var allt för det här inlägget.

4 thoughts on “Kreativ Blogger

  1. Peggy

    Åh vad gullig du är 🙂 jag är helt slut efter mitt djävulspass så jag lägger ut detta i min blogg i morgon..:-)
    Kram!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

