Tillbaka!

Nu är väntetiden över. Era liv kan återgå till det normala igen. Jag är tillbaka!

Tyvärr blir det inga bilder idag eftersom jag inte har rört min kamera på ett par dagar. Vad jag har sysslat med? Tja, allt sånt där som har fått ligga lite för länge här hemma. Jag upptäckte att det här med bloggandet och mitt engagemang i olika fotoutmaningar och fotosidor tog lite väl mycket tid från saker och ting. Så bestämde jag mig för att låta datorn vila ett par dagar och göra allt det där jag har skjutit upp. Samtidigt så har mitt lilla projekt gått in i sin slutfas och det kräver lite mer av mig ett par veckor nu. Det kommer kanske att bli några dagars bloggpaus lite då och då. Jag känner att det är bra för inspirationen också att göra andra saker också.

För att riktigt roa mig så åkte jag på ett gallanfall igår kväll. Jippii – INTE!

Idag har vi åter fått snöstorm ute. På radion ber de folk stanna hemma och inte ge sig ut och köra om de inte absolut måste. Kan bli intressant imorgon bitti och se om man kommer till jobbet. Igen! Bussj-arna har ju en viss förmåga att inte klara av vinterväglag. Vi bor tydligen inte i ett land som har vinter en gång om året. Ovanpå detta så har jag blivit förkyld också. Snorig och hostig. Jag som precis hade blivit av med hostan från förra förkylningen. Men jag är tacksam så länge jag slipper den gracerande kräksjukan, än så länge. Är det något jag avskyr så är det att kräkas. Jag mår illa bara att tänka på det. Urk!

Vad tror ni om Saab-affären? Kommer den att spricka? Jag säger som jag hela tiden sagt; det kommer att gå åt skogen. Lägg ner och starta om.

Nu är det hög tid för bloggrundan. Måste ju läsa ikapp mig hos er.

2 thoughts on “Tillbaka!

  1. Karpstryparn

    Härligt att du är tillbaka igen, we’ve been missing you.

    Svar: Precis, det är för lindriga straff, de ska vara kännbara. För om inte så lär sig inte brottslingen/brottslingarna något, meningen är väl ändå att de ska avskräckas från att begå brott, inte tvärtom.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

