Kortis

Nu är jag hemma efter kursen/föredraget som jag var på ikväll. Suck! Tyvärr ingick kursen/föredraget i mitt lilla projekt så jag var tvungen att sitta och lyssna i över tre timmar. Lite trött i huvudet som antagligen mest beror på bacillusker som har party i mitt huvud och företrädesvis i nästrakten där resultatet av deras partajande kommer ut i form av takdropp. Hade det inte varit för den underbara uppfinningen nässpray hade jag inte ens kunnat andas genom näsan. En annan störig grej med att vara förkyld är detta snarkande man företar sig under sömnen. Det gör att man är så torr i hals och näsa när man vaknar på natten och då dricker man en massa vatten som göra att man måste springa på muggen ett antal gånger när man helst borde ligga lugnt och sova sött. Så, nu har jag fått gnälla av mig.

Nu har det blivit hög tid för bloggpromenad.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

