I soffan

Det här är mina bästisar just nu. Åkte till jobbet imorse men orkade inte sitta där hela dan så jag åkte hem. Väldigt kul att sitta på bussen och snora och hosta – inte alls.  Har tagit en Alvedon och slagit mig ner i soffan och har en stor mugg te med honung i på soffbordet bredvid. Kleenexen är inte långt borta heller som tur är. Ni har väl sett reklamen där det ligger snorpapper i ett helt sovrum eller kontorsrum? Jag kommer inte ihåg vad den gjorde reklam för men just den delen med använda pappersnäsdukar är ju inte helt ovanlig när det inre av näsan fått läckage. Ja, ja, jag ville bara tala om att jag är hemma och kommer nog att befinna mig här i soffan med datorn i knät resten av helgen. Det kommer antagligen att bli ett antal inlägg om vad jag jag läser på nyhetssidor m.m. om vårt internet inte slänger ut mig lite då och då. Orkar inte så mycket annat. Tack och lov för internet (när det funkar)!

One thought on “I soffan

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

