Hostar lungorna ur mig

Den här hostan håller på att ta livet av mig. Hostar ibland så jag tror att både lungor och resten av inälvorna ska komma ut. Det känns som om ett och annat revben tagit en smäll också. Familjen kommer dock att uppskatta en annan sida av hostandet. Jag håller på att tappa rösten.

Gårdagskvällen var ju ingen höjdare heller. Modo förlorade och det lilla jag såg av melodifestivalen var ju inget att hänga i julgranen heller. Den där kvinnan Meltzer är inte bra. Hon gapade och fjantade omkring. Skippa henne och låt Måns sköta snacket. Och fram för bättre låtar!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

