Tystnad råder

Någon som har en röst att låna ut? Min röst är nästan borta. Ni skulle ha hört mig när jag skulle ringa skolan och sjukskriva dottern. Ja, jag har smittat henne. Men när dottern skulle sjukskrivas så försökte jag få tag på maken så han kunde ringa skolan. Men han hade inte ens telefonen på så jag fick ringa istället. Det skulle inte förvåna mig om de ringer från skolan och kollar för jag lät inte som jag när jag ringde. Eller så får jag väl skriva en lapp eller något.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

