Guldbloggar

Det finns både för och nackdelar med att bara sitta så här och ha tråkigt. Jag har idag roat mig med att göra en liten utmärkelse som jag tänkte dela ut till vissa av er som läser här. Företrädesvis de som jag då vanligen läser hos.

Denna utmärkelse ger jag till

  • ALEXIS: Underbart bitchig, snäll, omtänksam, ärlig, rak. Fin bloggvän.
  • CATTA: Snäll, omtänksam, intelligent. Underbaraste dottern jag kan önska mig.
  • MIRA: Varm, omtänksam, personlig, Odd Molly-tokig och helt underbar. Kämpar fortfarande med en del gammalt skit som envisas med att poppa upp helt ovälkommet.
  • FIBROMORSAN: En tjej med Fibromyalgi som kämpar med en underbar humor och en kämpaglöd. Gillar att fotografera vilket i mina ögon är ett plus. 😉
  • HONTASS: Ännu en tjej med Fibro men som har kämpat sig igenom helvetet på jorden och kommit ut som den underbara, vackra och starka kvinna hon är.
  • PEGGYGIRL: Omtänksam hårdrockare som älskar Odd Molly-kläder och fotboll.
  • CIM: Störtskön människa
  • JOHAN: En kul kille som älskar golf, laga mat och sin tjej.
  • BJÖRN: Måste läsas för att förstå. En fotograf i vardande.
  • KARPSTRYPARN: Massor med åsikter och kul att läsa.
  • ROBIN HOOD: En mycket omtänksam och varm tyckare. Humanist ut i fingerspetsarna.
  • MISSYELLIOT: Kul och trevlig tjej.

Det var mina guldbloggare.

Ta gärna utmärkelsen och ge den till den du tycker är värd den.

UPDATE: Jag fick tillbaka den av goaste Cim. Tackar och bockar.

13 thoughts on “Guldbloggar

  1. Ping: Är jag inte fantastisk? | absolutjohan

  2. Janne Hood

    Hej Bibbi, så rart, blir överväldigad! Mina ord kommer ju alltid bara så – i stundens hetta. Dina ord värmer gott i en trist vinterdag. Hur ger man vidare en sådan här utmärkelse om man nu är humanist? 🙂 Kram Large för den!
    Och om TV. Jag har bara standrad kanaler, ser mycket om natur, dokumentär, även två serier om tatuerare. Kat Von D och L.A. Ink vet jag, gillar utsmyckning dock ej som maorier i hela ansiktet 😉 Läste också du duschat. ”Så nu luktar jag inte längre”. Har du använt klorin då? Visst luktar vi väl alla lite gott hm eller – även efter duschen? 🙂 Kraam i en kall dag i väster! Hood

  3. Alexis LeDiva

    Tusen tack underbara bibbi. Du själv förtjänar en. Blev jätte glad och rörd av detta och beskrivningen om hur jag är…haha.. gillar det. Tusen tack igen . puss puss puss på dig.

  4. Karpstryparn

    Tackar tackar för utmärkelsen, jag är hedrad. Kolla gärna in en av mina andra bloggar också, nämligen Karpstryparn II på http://www.karpstryparn.blogspot.com. Den påminner en del om Karpstryparn, men det finns mer skillnader, t ex uttrycker jag mig på ett sätt som jag inte kan göra på metrobloggen.se, Karpstryparn II handlar också mycket om nackdelarna med invandringen och det mångkulturella sanhället men tar även upp t ex politik. Ikväll skrev jag ett inlägg där som heter ”Om hiphop och den invandringsvänliga skitblaskan Metro”.

    Svar: Precis, får jag inte jobbet så är det bara att skrika sig hes om diskriminering så att jag får ut ett råfett skadestånd, diskriminering är ju enligt vissa värre än grova brott som t ex mord. Exakt, är man inte kvalificerad för det så får man det ju inte, det spelar ingen roll hur många svepskäl man kommer med. Det var inte arbetsförmedlingen eller vd:n som gjorde fel, de gick helt efter vad som gäller. Nej, de som gjorde fel var den muslimske mannen, DO och även domstolen. Ha det gött! *Kram*

  5. Cim

    Den tar jag!!!
    Hoppas allt är bra, jag har uppdaterat idag, förlåt om jag varit dålit på det nu…
    Ska ta igen det, jag lovar!!!

    Kramisar och TACK så hemskt mycket för utmärkelsen!!!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

