Chokladhjärtan

Idag har jag varit utanför dörren för första gången sedan i torsdags morse när jag försökte ta migtill jobbet. Åkte med maken och dottern för en liten inköpsrunda. Jag tog det väldigt lugnt men kände att jag måste få igång kroppen om jag ska palla att åka till jobbet på måndag. Det gick bra men jag var helt slut när vi kom hem. Jag sov en stund och nu känns det okej igen. Hostan finns kvar och familjen påstår att jag låter som en kraxande kråka fortfarande. Antagligen har jag åkt på stämbandsinflammation så det är väl bara att prata så lite som möjligt.

Jag lyckades ta mig till en liten butik som heter Puss & Kram Choklad för jag ville köpa lite god choklad till maken och ungarna till Valentines Day i morgon. De tillverkar sin egna praliner och de är bara så ljuvliga. Maken gav mig den här eftersom han vet att jag ÄLSKAR choklad:

Han ville inte ha ett sådant här hjärta utan fick välja praliner själv som stoppades i en liten påse.

Ikväll blir det melodifestival och OS-hockey. Sveriges damlag möter urmakarna.

Ha en skön lördagskväll.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

