Snöhund

Här händer inte mycket. Jag har lyckats ta mig till jobbet, vara där och jobba och sedan tagit mig hem utan några nya skador. Hurra för mig!

Jag hade hoppats på att snön skulle smälta bort och vi skulle få en tidig vår. Jag vet att det är orealistiskt men optimist som jag är så hoppades jag. Men vädrets makter slog till med en käftsmäll idag. En förb-d massa snö som vräkte ner från en gråmulen himmel. Men jag såg en rolig grej på jobbet på en av bilarna.

Jag tycker det ser ut som nosen på en hund, typ Bulldog eller liknande. Kunde inte låta bli att leka lite i Photoshop.

Så här blev det.

2 thoughts on “Snöhund

  1. Karpstryparn

    Ja, det är allt snö så det räcker till i överkant med råge i Karlstad också, är över en meter nu på många ställen.

    Svar om datorn: Ja, det undrar jag också, jag har nog bara haft en jävla tur för innan detta hände så har det bara varit en enda sak som gick sönder på den, och det var något sorts kort av något slag. Jo, jag ska skaffa en ny dator så småningom, den här får köras slut helt och hållet först. *Kram*

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

