Okej, nu ska jag försöka göra ett inlägg igen. Jag har ju varit ”ledig” från bloggen ett par dagar och försökt hitta någon lite gnista och inspiration. Som tur är har solen skinit och bara det gör ju att livet känns lite lättare att leva. Att solen dessutom värmer och börjar ta på snötäcket är underbart. Det ger hopp om våren.

Vad har då hänt sedan sist? Inte mycket. Jobbat som vanligt, glott på TVn och umgåtts med familjen. Njutit av solen varenda sekund som jag varit ute.

Snöflingebilden togs häromkvällen när det hade snöat och istapparna tog jag idag. Strax efter så slog jag ner dem eftersom de hängde ovanför där man går. Men de var vackra när solen sken på dem och det droppade så fint.

Såg matchen Modo – HV71 som slutade med att Modo vann med 3-2 i förlängning så nu är mina pojkar på slutspelsplats. Hoppas att det fortsätter så att inte hockeysäsongen tar slut för tidigt.

2 thoughts on “

  1. Fibromorsan

    Wow vad snyggt med så tydliga snökristaller i snöbilden!! Så himla läckert!
    Jag tycker också istappar är vackert att se på, synd bara när de hänger så nån kan få dem i huvudet o man måste slå ner dem :0(
    Kramis

  2. Cim

    Hej vännen, jag vet hur det känns när inspiration och ork tryter, nu har jag väl kommit över det allra allra värsta efter kaninen, låter säkert läjligt men så är det… Två inlägg idag, känns kanon…

    Hoppas du finner inspirationen och orken du med, man måste intala sig själv att man INTE måste blogga varje dag, även om det finns de som bloggar tre-fyra ggr per dag… Man måste vilja…

    Ha en underbar kväll…

    Kram kram

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

