Köande idioter

Mitt i veckan har det redan blivit.

Idag har jag varit ledig från jobbet och varit på utbildning. Maken körde mig dit. Vi tog oss genom stan på lite drygt en och en halv timme i morse. Samma resa åt andra hållet tog ca trettio minuter på eftermiddagen. Det fick mig att undra hur dessa människor, som sitter i dessa köer frivilligt varje dag, är funtade? Varför sätter man sig i en bil som kryper fram bakom en annan bil i fler timmar per dag? När de allmänna kommunikationerna fungerar, vilket faktiskt händer ibland, så går det betydligt snabbare med dem rakt genom stan. Nej, jag är glad att jag bor och jobbar på samma sida av stan så jag slipper sånt.

Utbildningen gick bra och jag fick till och med ett fint diplom som intygade att jag faktiskt har deltagit i kursen. Jag känner mig lite off just nu. Det är därför jag inte går mig bloggrunda varje dag och dessutom skriver vansinnigt tråkiga inlägg. Vilken dag som helst så är jag tillbaka i min vanliga gängor och ger er en massa inspirerande saker att läsa och vackra bilder att titta på. Men tyvärr inte idag.

One thought on “Köande idioter

  1. Cim

    Väntar på dig, det vet du. Du kommer igen när du vill o känner för det…

    Massor av styrkekramar

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

