Mina barn har en snäll pappa

Måndag och våren försöker fortfarande ta över. Heja våren!!

Mina ungar är fantastiska. Igår kväll strax innan vi skulle gå och lägga oss så kom mina underbara barn på att de skulle ha matsäck med sig till skolan idag. En underbar upptäckt eftersom klockan var 21:20 och vi hade inte prylarna hemma till den saken. Nu är det så att min make är en uppoffrande pappa (ibland) så han slängde sig i bilen och åkte iväg till Maxi och inhandlade de nödvändiga sakerna. Det är en evig tur att Maxis öppettider är så generösa. Sen imorse klev han upp lite tidigare och fixade deras matsäck också. Nu ska jag bara försöka få honom att prata med sina barn ibland också. Inte till dem utan samtala med dem. Nåja, ungarna hade kul. De var och klättrade på sådana där väggar på Klätterverket.

Vad kan vi säga om den här nissen på Chalmers som hotade med massaker på KTH? Något störd humor eller en allmän knäppgök? Jag tippar på båda. Men vi får väl se vad förhören ger.

Åh, stöööön, jag kom just på att jag har en tvätt att hänga. Så länge får ni en bild att njuta av.

One thought on “Mina barn har en snäll pappa

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

