Dagarna flyger

Fullt upp på jobbet idag. Jag jobbar normalt 7-13 eller 7:30 – 13:30 men idag blev det 7-15:30 p.g.a. lönerna. Filen måste skickas in till banken senast imorgon så jag var tvungen att åtminstone börja med dem idag. Inte helt lätt när inte alla lämnat in sina körjournaler m.m. Maken och dottern kom och hämtade mig för vi skulle iväg och köpa lite mer vårliga skor till henne och kutterspån till hamster- och marsvinsburarna. Det var väl det som har hänt idag. Inte mycket men dagen bara flugit iväg ändå.

Nu är jag skittrött så jag ska dejta min kudde och ladda inför morgondagen.

2 thoughts on “Dagarna flyger

  1. Karpstryparn

    Trött redan? Det var som tusan, då har det varit en hård dag då.

    Svar: Åh fasen, det här är nog första gången som vi inte är överens. Fast jag håller med dig i den mening att politiken genomsyrar samhället lite för mycket, och att det måste finnas ställen som politikfria också.
    Angående datorn så har jag en laptop nu, min förra var en stationär.
    Jo, det där med personifieringen har töligt. Ja, om jag sköter denna lika bra som den förra så bör den hålla i 9 år till.
    *Kram*

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

