Onsdagsdravel

Attans, det är ju redan onsdag kväll och jag tror att jag missade att göra ett inlägg igår. Ja ja, det hände inget särskilt i alla fall. Okej, det har inte hänt något idag heller. Och jag har jätteproblem med att trycka ner tangenterna i rätt ordning så jag får hela tiden gå tillbaka och radera och skriva om. Högst irriterande. En gång i tiden så försörjde jag mig på att skriva snabbt och rätt. En man som jag jobbade med hade som sitt lilla privata nöje att stå bakom mig och diktera vad jag skulle skriva samtidigt som jag skrev. Han var tydligen så imponerad av att jag skrev lika snabbt som han snackade. Hastigheten är inte i närheten av vad jag klarade då.

Jaha, det var en utläggning om ett av mina tidigare arbeten. Hur kul och intressant som helst för dig.

Våren jobbar otroligt hårt ute med att vinna över vintern. Det droppar och rinner smältvatten överallt och jag bara älskar det. Koltrasten med flera fåglar kvittrar så det står härliga till. Lite fler plusgrader så blir det ännu bättre.

Nä, dags för lite dataspel innan bedtime.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

