Kort vecka

Kort vecka, den här veckan. Jag jobbar fyra dagar och ni som har er anställning utanför byggsektorn har antagligen halvdag på torsdag. Idag har det varit hyfsat varmt men inte mycket sol, inte. Men attans vad det droppade från taket på jobbet.

Helgen var lugn men jag gillar inte det här med sommartid. Jag var trött innan och det här med att bli av med en timme har inte gjort saken bättre. Att kliva upp halv fem (enligt normaltid eller soltid) gjorde att kaffet var ett livselexsir (stavas det så?) idag. Tyvärr blir det samma sak imorgon. Tyvärr är jag så förbaskat trött att jag inte ens orkar kommentera de senaste dagarnas nyheter men om jag orkar så ska jag titta på Uppdrag granskning på webben imorgon. Programmet om våldtäkterna i Bjästa alltså. Vi har vårt sommarhus några kilometer därifrån och brukar ofta handla där på semestern. Jag kommer antagligen ha väldigt mycket att säga efter det att jag sett programmet. Jag har redan nu en hel del åsikter efter att ha läst om det. Men jag återkommer i ärendet.

One thought on “Kort vecka

  1. Janne Hood

    Hej vännen,
    det ser vått och grått ut hos er. Vi har också så idag efter två, tre vårlika dagar. Hoppas veckan med helg blir goda!!!

    Kraam, Hooden 😉

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

