Vem är du?

Eftersom jag är alldeles för trött för att skriva ett vanligt inlägg så tänkte jag be er att skriva lite om er själva. En del av er känner jag ju genom era bloggar. Men eftersom jag har märkt att läsarantalet har ökat de sista månaderna så har jag blivit nyfiken på vem du är som läser här. Du kanske t.o.m. en egen blogg som jag kan titta in på. Så skriv gärna lite om dig själv i en kommentar och stilla min nyfikenhet.

One thought on “Vem är du?

  1. anne-lie

    En kvinna som återfunnit sitt fotointresse. Därför deltar jag i fotoutmaningen 365/2010.
    Förutom fotorian har jag även ”Smått & gott” samt delägare i ”Dubbelhakornas välmående”.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

