Påskmiddag

En bild från påskmiddagsbordet. Min far har fortfarande inte lärt sig att vi inte äter så där mycket men det ser läckert ut med massverkan. Det var gott också och jag lyckades faktiskt att inte äta ihjäl mig. Men resten av familjen svullade ordentligt och klagar över proppmätthet. Finns det något sådant ord? Om inte så gör det det nu.

När vi ätit färdigt så hade jag lite öl kvar i mitt glas och dottern hällde några droppar mjölk i mitt glas.

Det såg ganska äckligt ut men blev ganska läckert på bild. Och nej, jag drack INTE  upp det. Någon måtta får det vara på vad jag häller i mig.

One thought on “Påskmiddag

  1. Tigris

    Vi håller på med påskbordet men ibland måste jag vila ryggen … men trevligt är det att fira påsken! *ler*
    🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

