Galen bussförare

En av bussresorna hem idag var ett litet äventyr. Den stora frågan var hur länge man skulle kunna klamra sig kvar i sätet. Bussföraren körde som om varje hållplats var en total överraskning för honom. Full fart och så helt plötsligt, som en blixt från klar himmel så dyker det upp en hållplats. Oj, jag måste stanna tänkte han väl eftersom det stod någon där eller någon i bussen ville av. Kraftig inbromsning så att alla i bussen flyger framåt och nästan av sätena. Hur kul som helst för oss passagerare – INTE!! Jävla idiot!

I övrigt så har det inte hänt så mycket. Jag har inte ens fotograferat, bara jobbat och fixat middagen. Inget avancerat utan det blev bara korvslantar och mos.

2 thoughts on “Galen bussförare

  1. Karpstryparn

    Svar: 1. Tackar för rättelsen, har ändrat det nu. 2. Okej. Ja, han och de som står på hans sida förtjänar allt ont de kann få. Jo, jag anser samma sak som du. 3. Okej. Sköt om dig också. *Kram*

  2. Karpstryparn

    Ja, en del kör ju som om det gällde livet eller ÄNNU mer, för någon vecka sedan åkte jag med en buss där busschauffören vara nära att köra utav vägen! Oftast är det invandrare ifrån Mellanöstern, alltså galningar med arabisk härkomst, som kör så. Så i fortsättningen går jag inte på en buss där en sådan kör, är inte första gången det har hänt heller.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

