Längre än näsan räcker

Ibland undrar jag hur min kära make är funtad. Nu har han och dottern börjat planera en London-resa någon gång i maj-juni. Maken drar till USA den 14 maj och är borta en vecka. Sonen går ut nian och måste vara i skolan sista tiden. Tre av mina kära arbetskamrater drar till Kina någon gång i maj så jag kan inte vara borta. Nu sitter han där vid sin dator med dottern bredvid och bygger upp en massa förväntningar hos henne. Jag tycker att han borde kanske ha konfererat med sin fru om en sådan sak. Men jag kanske har fel? Om och när jag säger något så kommer jag att framstå som den stora glädjedödaren och syndabocken bara för att han inte orkar använda sin skalle. SUCK!!!

One thought on “Längre än näsan räcker

  1. Janne Hood

    Hej vännen!
    Gillar din nya tuffare och mer öppna stil 😉 Fyllskallar :))) Ja, jag har slutat dricka som du väl minns, folk ska gå en årstid till mötes när det dricks skall av hävd och skrålandet vidtar, den negativa sidan. Positivt är att få se ut – skiftningarna därute. Om detta då, klart mamsen ska bli involverad i alla samtal. Så förväntar jag få se dig i dina jeans som komma skall, en bild, utan huvud kanske. Jeans är min vän, finns ju häftiga och snygga – i ett.
    Ha en bra veckostart, kraaam! Hooden

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

