YES YES YES!!!!!!!!

JAG KLARADE DET! Igår skrev jag och idag körde jag upp och jag klarade allt på första försöket. Så nu har jag äntligen tagit mitt körkort. Friheten är total. Likaså nervositeten att köra utan min underbara körlärarinna bredvid mig men hittills har det gått bra idag. Åkte direkt från uppkörningen och hämtade ut min lilla bil. Bild kommer senare.

Rent praktiskt så betyder detta att jag sparar två timmar i restid varje dag fram och tillbaka mellan hemmet och jobbet. Helt plötsligt blev livet lite enklare.

Nu ska familjen åka och fira mitt körkort och nya bilen. Återkommer senare.

4 thoughts on “YES YES YES!!!!!!!!

  1. Janne Hood

    Hej raring,
    för tolv minuter sedan var du hos mig och nu är jag – här med ETT STORT GRATTIS! Vad bra du är!!! Och praktiskt, gött! Må nu bäst & ha en skön kväll, pözzz på näsan (för du är duktig 😉 Hood

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

