Min alldeles egna bil

Idag har jag kört själv till och från jobbet. Hur pirrigt som helst men det gick bra. Vilken dröm det är att resan bara tar 10-12 minuter i stället för en timme och tio minuter. Jag har alltså varit ledig i två dagar men på jobbet kändes det som om jag varit borta i en vecka. Attans vad post och annat som låg och väntade. Det var en annan fördel idag; jag kunde jobba klart med det jag höll på med utan att behöva anpassa mig till busstider. Det var bara att gå ner till bilen och köra hem. Vilken frihet!

Några bilder jag tog min lilla söta bil. Jag gillar fronten på den. Den ser lite uppkäftig ut.

Vilken underbar dag det är ute. Solen skiner från en klarblå himmel och gradantalet i skuggan ligger på 13-14 grader. Krokusarna blommar, tulpanerna växer så det knakar och en del annat i rabatten har börjat titta fram. Jag njuter.

2 thoughts on “Min alldeles egna bil

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

