Thank God Its Friday

Så har fredagen äntligen kommit. Okej, jag hade en kort jobbvecka men den här veckan har nog varit den jobbigaste på väldigt länge. Men också en av de veckor som gett mig mest. Jag bortser då naturligtvis från när jag gifte mig eller när jag födde barn. De grejerna är liksom alltför stora för att jämföras med. Det är otroligt skönt att det här med övningskörning och teoripluggande är över. Men om jag känner mig själv rätt, och det hoppas jag att jag gör, så har jag snart ett nytt projekt på gång. Inte lika stort som körkortet men någonting kommer jag nog att vilja hitta på. Jag kommer dock inte att göra som min köra arbetskamrat som gjorde högskoleprovet och anmälde sig till ett antal olika universitetskurser bara för att ha något att göra när hennes ungar hade flyttat ut. Jag har aldrig gillat att plugga men jag tycker om att lära mig saker.

Ungarna och jag var över till min far nu på sena eftermiddagen. Jag hade kameran och närbildslinserna med mig och tog lite vårbilder. Det här blev resultatet:

Jag får se om jag orkar skriva ett inlägg om lite olika saker som stört mig i nyhetsrapporteringen lite senare. Vissa saker har retat upp mig otroligt. Men så länge så önskar jag er en underbar fredagkväll.

2 thoughts on “Thank God Its Friday

  1. MissyElliot

    Jättegrattis till körkortet. Åh, så roligt. Vilken frihet du har nu…

    Jättefina bilder som vanligt. Jag är lite nyfiken på vilka nyheter det är som irriterar…
    😉
    Ha en mysig söndag.
    kramiz

  2. Janne Hood

    Hej vännen!
    Från njutning till retligheter? Hoppas det är lugnt nu, fascinerande med bilder – alltid när det är nära. Kan gissa vad du har för planer, men bara ytligt 🙂 Hoppas helgen blir god, vila och aktivitet – sol och ljus! Kraam, Hooden 😉

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

