Djurplågeri

Nu har jag väl lugnat ner mig tillräckligt för att skriva om det här.

Ni har väl läst om de här fyra killarna som köpte två kaniner och sedan ägnade sig åt kvalificerat djurplågeri tillsammans med en hund. Vi har fått se videosekvenser när de har bundit ihop bakbenen och tänt eld på kaninens öron. De har hetsat hunden att slita och dra i det stackars djuret. De har stampat och burit sig så vidrigt åt med kaninerna att jag blir vansinnig bara jag tänker på det. Ovanpå detta så hör man på videoupptagningarna hur de jävla svinen skrattar. Nu står de åtalade för detta djurplågeri av första graden men tyvärr finns det inte något straff i det här landet som motsvarar det de utsatt dessa oskyldiga djur för. Jag tycker att man bör utsätta dessa fyra äckel för exakt samma behandling som de ”roade” sig med att utsätta kaninerna för. I sämsta fall går det bra med vanligt dödsstraff också. Om man gör så mot oskyldiga djur så måste man vara otroligt störd eller helt sakna något som kan liknas vid hjärnceller.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

