O-Bloggig

Jag känner mig lite o-bloggig just nu. Har inte rört kameran på flera dagar så jag kan inte bjuda på några bilder heller. Imorse när jag gick ut till bilen (lät väl vuxet?) så snöregnade det. Då var jag väldigt tacksam för att jag slapp gå ner till stationen och vänta på tåget och sedan vänta på bussen i detta kalla blöta. På jobbet var allt osm vanligt. Lönerna är skickade till banken och vi har en äldre dam som ringer oss konstant. Hon envisas att ringa till oss fast hon borde ringa sin bostadsrättsförening och hon är envis. Alla harlärt sig hennes nummer och ibland orkar vi inte svara men hon är så jävla envis att hon låter det ringa i fem-tio minuter minst.

Snart dags för middag och sen har sonen judo-träning mellan halv åtta och nio och gissa vem som numera har det ärevördig auppdraget att köra honom? Yes, den mycket kvälls-trötta Bibbi. Dit går väl an men sen ska jag sitta där i en och en halv timme och gäspa och halvsova innan vi ska hem igen. Detta kräver KAFFE!

Dinner time!

One thought on “O-Bloggig

  1. Cim

    Hallå där, tcak för kommentar, ja barnveckan är mer än ösig!!!! nu är man barnledig men då orkar man knappt blogga pga jobb, förkylning o att man verkligen behöver vila lite… Men nu har jag alla fall skrivit ett inlägg…..
    Hoppas du har det bgra o att du orkar sitta på träningen ikväll…..
    massa kramar

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

