Fredagsfoton

Så var det då äntligen fredag. Snorhalt i morse så det var bara att ta det väldigt lugnt. Tyvärr var det inte alla som gjorde det så det rapporterades om ganska många olyckor på vägarna. Annars inte myckat att rapportera om men jag tog några bilder idag som ni får istället. Första bilden tog dottern när hon lekte med min kamera.

Så här såg himlen ut ett tag och sedan började det regna ett par minuter.

Blåsippan ute i backarna står. Bilden är lite suddig för blåsippan ville inte vara stilla. Kan bero på att det blåste.

Regndroppar i Akleja-bladen som glittrade som så ädelstenar. Inte lätt att få fram men bilden duger.

Jag måste bara visa den här teckningen som min älskade dotter ritade av mig häromdagen. Jag satte den som min avatarbild. ”I made it” syftar på att jag klarade körkortet.

Nu önskar jag er en trevlig fredagkväll.

One thought on “Fredagsfoton

  1. Alexis LeDiva

    hehe… rolig ritning…
    vackra bilder som vanligt… du har bra öga för sånt… Hoppas du får en trevlig slut på veckan.
    här börjar semestern och ska verkligen njuta… genom att inte göra ett smack…. haha….
    Vi hörs av snart vännen.
    kram kram

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

