Fina arbetskamrater

Jag har antagligen några av de trevligaste och snällaste arbetskamraterna som finns. När jag kom imorse så låg det ett paket på mitt tangentbord. I paketet låg den här:

Jag fick en alldeles egen Modo-kaffemugg av två av våra målare. Det var dels en present för att jag har grejat körkortet plus en ursäkt för att en av dem alltid är sen med sina timlappar. Visst var det gulligt av dem? Jag fick en kommentar av en av våra arbetsledare om att den kunde gå sönder i disken. Han är smålänning och har köksvecka just nu. Jag tittade på honom, log och sa att om något hände med den muggen så blir han utan lön. Han lovade att vakta den med sitt liv. Det är väldigt skönt att ha makt ibland. 😉

Nu är det dags för middag och jag funderar allvarligt på att slita ut maken på en lite promenad när han har släpat hem sin trötta lekamen från arbetsplatsen.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

