Lite vårbilder

Idag har inte mycket hänt så ni får lite bilder istället.

En liten Gråsparv som hälsade på när jag satt ute.

Några bilder från makens och min promenad för en stund sedan.

Jag passade på att ta en bild på vår nya grill. Nu måste vi bara byta vår gaspumpa också (den var tom upptäckte vi) så kan vi grilla.

One thought on “Lite vårbilder

  1. Peggy

    Fina bilder 🙂 jag gillar din grill 😉 Ja jag ”överlevde” arbetspasset men det var knappt 🙂 har varit ledig idag men i morgon är det dax att börja jobba helg igen!
    Hoppas att du får en fin valborg och första maj!
    Kram vännen!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

