Sköna maj välkommen

1 maj, arbetarnas helgdag. Är det någon, förutom politikerna, som är ute och demonstrerar den här dagen? Jag känner inte någon.

Jag, maken och dottern åkte till Sickla då dottern hade klipptid klockan elva. Maken och jag fikade på McDonalds och gick i lite affärer innan det var dags att lösa ut henne. Då frågade jag om de hade någon tid för mig. Det var lääänge sen jag var hos frisören. Det visade sig att frisörskan precis hade fått ett återbud så jag blev också klippt idag. Känns otroligt skönt och lyxigt att sitta där och bli ompysslad. När jag var klar kom maken och löste ut mig också. Vi åt lunch på Minh restaurang innan vi åkte hem. Med hem hade jag två nya tröjor, dottern fick med sig två böcker, en jeansjacka och ett bälte. Så firade vi 1 maj.

See you!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

