Så var jag klar

Så var jag klar på jobbet för idag. Skönt för nu ligger det inget gammalt och väntar på måndag. Nu är det bara resten av helgen att ta itu med. Brorsans grabb fyller år i dag och my dear brother på söndag. Han fyller jämnt och vill inte bli uppvaktad av jobb och diverse löst folk så vi har bestämt att vara här. Det betyder att den vanliga veckostädningen måste bli lite mer av storstädning samt att det ska bakas och lagas mat. Detta samtidigt som jag har lite pyssel i den ”stora” trädgården som bör göras. Men det ska nog lösa sig.

One thought on “Så var jag klar

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

