JÄTTEGRATTIS BRODER!!!

Nu är jag helt slut. Dagen började med frukost som vanligt men efter den så fixade jag ihop en cheese cake innan jag for iväg och handlade lite kompletteringar. Vid ett-tiden kom broder med barn samt vår far. Vi fikade och snackade en massa innan bror och jag satte igång med maten. Det var fläskfilé, kycklingspett, tonnatosås, minipizzor, stekt sparrissallad och potatissallad. Minipizzorna och potatissalladen var dotterns skapelser. Grissinin, tror jag det heter, var köpta färdiga. Kan meddela att allt var supergott och alla gick hem betydligt tyngre än när de kom. Själv sitter jag proppmätt och jäser i soffan, äntligen. Är helt slut efter den här helgen så nu behöver jag vila upp mig på jobbet en vecka. 

3 thoughts on “JÄTTEGRATTIS BRODER!!!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

