Fototriss del 95: ÖVEREXPONERAT

Nu var det väldigt länge sedan som jag var med i Fototrissen men nu tänkte jag börja igen. Vanligen så brukar jag ta nya bilder efter det att jag kollat ämnet men eftersom det regnar här idag och kameran inte är vattentät så gick jag in i arkivet. Okej, bilderna är tagna i fredags så så där överdrivet gamla är de inte. Veckans ämne är Överexponerat och sådana bilder gör sig nästan alltid bäst i svartvitt tycker jag så jag satsade på det den här gången. Fler överexponerade bilder hittar ni HÄR hos Helena.

9 thoughts on “Fototriss del 95: ÖVEREXPONERAT

  1. Jah Hollis

    Jag har nog missat själva vitsen med detta tema.
    Rätt exponerade hade ju dina bilder blivit minst ett snäpp bättre. 😉

  2. Hontass

    Åh dessa tyckte jag va jätte vackra.
    De skulle jag vilja ha utskrina i var sin ram på min vägg. Skit snyggt 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

