Tröttheten tar över

Det har blivit många foton sista tiden och det lär nog fortsätta så. Jag har kommit in i en period av trötthet och total avsaknad av inspiration att skriva så mycket.

Jag kan meddela att maken kom hem från det stora landet i väster igår. Två timmar försenad men ändå. Härligt att ha honom hemma igen. Ja, han hade lite presenter med sig, bl.a. var sin parfym till mig och dottern och lite till.

Jag har tittat på hockeyn och i eftermiddags konstaterade jag att vårt vackra lands representanter fick med sig en bronspeng hem. Men jag är så förbaskat trött att jag orkar inte bry mig särskilt.

One thought on “Tröttheten tar över

  1. Peggy

    Usch vad trist det är att bli så där trött och hängig….själv har jag jobbat långa pass plus lite extra och inte fått sova så mycket så jag är inte heller på topp! längtar efter semester men i år har jag sen så jag går inte på ledighet förrän 19 juli..!!
    Hoppas att du snart blir piggare vännen!
    Kramar!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

