PAUS

Jag tar ett par dagars paus nu. Är tillbaka i början på nästa vecka.

3 thoughts on “PAUS

  1. Alexis LeDiva

    Hej vännen. Att ta paus kan va gott för lägga tid på annat. Fina bilder som alltid när jag skrållar ner på din blogg…haha….
    Hoppas allting är bra och att du tar dig tid för hinna även med det du vill.
    Här är det relativt lugnt, återhämtat mig från ryggsmärtor, tagit lite paus från tunga och häftiga inlägg på blogget…haha…. bara för ge lite ande rum o låta folk smälta det som stått..haha….
    Önskar dig en super skön dag och resten av veckan.
    kram kram

  2. anne

    Tråkigt med lilla hamstern, det är alltid urtråkigt när husdjur blir sjuka!

    Annars kan jag tala om något du redan vet; visst var det kuvertremsor jag hade runt glaset! Du gissade rätt först! 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

