Färdigjobbat

Så var det färdigjobbat för den här veckan. Har hunnit en hel del och känner mig ganska nöjd. Tre dagars arbete är helt okej för min del. Imorgon är det midsommarafton och den ska firas här hos oss. När maken kommer hem ska vi åka och handla. Jippii, dagen före midsommarafton brukar det vara så lite folk i mataffären och det bildas aldrig några köer. Stööön! Men det måste göras så det är bara att gilla läget.

Nu ska jag surfa runt lite och jag lär återkomma ikväll för det är några grejer jag retat upp mig på igen.

One thought on “Färdigjobbat

  1. Janne Robin Hood

    Hej v’nnen!
    Jag ‘r som datan / seg, f[r v’nta fem minuter f;r att kunna skriva och ‘nd[ ‘r den dum. F[r fel tecken just nu. Jag vill tacka f;r dina bes;k, du ‘r go du. Och dina bilder, ja, jag vet jag har sagt det f;rr, men du f[r fina OCH de lever, ‘ven om det ‘r en skylt. Alltid mysigt.
    Koer ‘r ;verallt nu innan, horde att systemet hade en rekordag med 1 miljon besok. H’r blir lugnt, men lite mat f[r det bli iaf …
    Hoppas det blir en fin och njutbar midsommarhelg och lugn och ro! Skriver utan att anv’nda sa mycket med [,’,;/ alfabetets sista bokst’ver ) sv[rt >(

    Kraaam, enjoy, see you!
    Janne

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

