Fototriss del 100: Ett, två, tre

Dags för Fototriss igen. Den här gången är det Jubileum eftersom det är omgång nummer 100! Okej, jag har inte deltagit hela tiden. Jag hittade den här fotoutmaningen någon gång förra året så jag har väl varit med från och till under drygt ett år. Den här jubileumomgången är lite speciell då Helena ordnat en tävling med jättefina priser från Photowall. Besök gärna deras hemsida för de har massor med roliga och snygga grejer.

Min triss ser ut så här den här veckan:

ETT:

TVÅ:

TRE:

17 thoughts on “Fototriss del 100: Ett, två, tre

  1. weekdayphotos

    Nice photos for the anniversary of Fototriss!

    Check out the photo challenges at http://www.weekdayphotos.com, its a new week which means new challenges to win and get your photo published on the Weekday Photos!

    Good luck in the fototriss competition!

  2. Anni

    Fina tulpaner! Först trodde jag att det var en och samma bild som du delat i bitar, men sedan syns det ju på bakgrunden att det inte alls är så!

    Vad gäller din fråga hos mig så är det tre rosenbågar och honungsrosen står mitt i, den är redan på väg ut på bågarna!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

