Ännu en varm arbetsdag

Ännu en varm arbetsdag då det inte har hänt något särskilt i mitt liv. Nyheterna på radion i morse berättade att en lite tjej på 7-8 år hade blivit våldtagen på ett biblioteks toalett. En sak jag reagerade på var att nyhetsuppläsaren sa att det var för att hennes mamma inte hade tillräcklig uppsikt. Hur i helvete kan man uttrycka sig så? Det är väl på grund av dessa sjuka idioter som tänder på barn som sånt här händer. Nu ikväll hörde jag att de har tagit någon för övergreppet. Och som vanligt så förespråkar jag kastrering med rostiga och slöa intrument utan bedövning och sedan ett eller annat gatlopp. Skulle svinet råka överleva detta så ställer jag upp på att skjuta fanstyget.

Nu övergår vi till det lilla igen typ min trädgård. Mina rosor har äntligen börjat blomma så jag tog några bilder som jag härmed förärar er.

One thought on “Ännu en varm arbetsdag

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

