I morgon

Ett litet snabbinlägg innan jag går och lägger mig. Ytterligare en varm dag på jobbet. Morgonen började med tjafs med dottern som vägrade gå upp trots att hon lovat att hjälpa till på mitt jobb idag. Till slut var jag tvungen att åka till jobbet men jag ringde henne ett antal gånger för att få henne att inse att det man lovar att göra ska också göras. Till slut hämtade jag henne och hon gjorde det hon lovat. Hon var trött och butter. Detta berodde på att hon läste lite väl länge igår kväll trots att hon visste att hon skulle upp tidigt idag. Attans unge! Men det löste sig till slut i alla fall.

Efter jobbet blev det ett besök på Maxi för att inhandla saker och ting till tårtbakning. Varför? Jo, i morgon, mina vänner, så är det MIN dag! Japp, jag fyller år. Återkommer med rapport och eventuella fotobevis.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

