Det går undan

Det är redan torsdag. Den här veckan har bara fladdrat förbi med en hiskelig fart. Jag hade ju semester alldeles nyss. Det kan ju bero på att det är fullt ös på jobbet och att jag, som sagt, jobbar fullt tid nu. Jag har knappt hunnit läsa nyheterna på webben så jag har inte riktig koll på vad som händer i världen så efter det här inlägget ska jag nog ta mig lite tid och läsa lite på nyhetssidorna. På jobbet är det, förutom massor att göra, fruktansvärt varmt. Så fort man rör sig så svettas man. Jag hittade en fläkt som jag satte framför det vidöppna fönstret så att jag, åtminstone när jag satt vid mitt skrivbord, hade det lite drägligt.

Var och fikade hos brorsan tidigare ikväll och passade då på att ta några bilder på hans röda vinbär. De har en så vacker djupröd färg just nu.

One thought on “Det går undan

  1. Alexis LeDiva

    Jo då… semestern går bort fortare än man tror. Som tur så har jag två veckor i september och en vecka i december då jag ska till Aten.
    Har följt till o från dina inlägg under semestern och skön o höra att du haft det bra.
    Stor kram till dig min vän. Önskar dig en trevlig helg.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

