Saknad

Idag skulle min mamma ha fyllt 70 år.

Det borde ha varit en dag av fest, glädje, trevligt umgänge och en massa god mat. Istället så är det ytterligare en dag när jag saknar henne. Jag har saknat henne i snart 10 år. Det är så många gånger som jag önskar att jag bara kunde ringa henne eller gå över dit och snacka eller fråga om något. Den första tiden efter att hon dött så satt jag ofta med telefonen i handen och skulle ringa henne när jag kom ihåg att hon inte skulle svara. Hon skulle aldrig mer svara när jag ringde. Det gör fortfarande fruktansvärt ont.

Miss you, ma!

2 thoughts on “Saknad

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

